Brief aan het Universum

Lief Universum,


Ik geef je een update. Het gaat goed hier. Dit ultieme plan dat je in mijn handen hebt gelegd, is het allermooiste cadeau dat je me hebt gegeven. Ik voel me ongelooflijk vereerd dat je mij op deze reis hebt gezet. En ik sta versteld van al het werk dat je achter de schermen verricht. Alles tools die je me aanreikt, neem ik ter harte. De tekens. Mijn spirit team. Mijn gaven. Het energiewerk. Alle kennis. Mijn vrijheid. De natuur. De mensen om mij heen. 


Ik moet wel bekennen: hoe mooi deze reis ook is, het is zeg maar geen kattenpis om erop te zitten. Ik bedoel; in die vijfde dimensie is het allemaal magisch. Maar wanneer ik terugschakel naar die derde, dan kan de weg soms hobbelig zijn. Die d-knots waren héél naar. Ik heb er genoeg gehad. Dus dank. Maar die dienen me niet meer. En dan die gates en die volle manen. Tjemig. Nu achteraf gezien kan ik erom lachen. Maar je had me moeten zien toen ze actief waren. Ik herkende mezelf niet, zo erg was ik uit mijn doen. Gelukkig weet ik inmiddels dat ik bij elke gate of volle maan versneld een shift doormaak. En dat je me beloont met een voorproefje van het resultaat van mijn reis. Ik ben dan vervuld met extase en bliss. Mijn batterij laadt helemaal op. Het zijn magische momenten. 

 

Ik ben je bovendien heel erg dankbaar dat je me aan een maatje hebt gekoppeld. Het maakt dat de reis veel leuker. Temeer omdat zij en ik allebei vol overgave voor ons resultaat gaan. Dat maakt ons een supersterk team. We hebben lol. En we groeien samen. Ik zou het zo waarderen als je ons tegelijk op onze bestemming (en nee, dat is niet een punt waar je naartoe gaat) laat komen. 

 

Evenzo ben ik je dankbaar voor mijn spirit team. Mijn spirit team communiceert heel trouw en heeft een grote dosis humor. De 44 is elke dag aanwezig. De dubbel getallen krijg ik ook op dagelijkse basis. De spiegelgetallen soms ook nog. Ja, ik weet dat ik op die momenten nog wat puntjes op de i mag zetten. En de overige tekens die ik krijg of waar ik om vraag, zijn soms hilarisch. Ik lig dan gestrekt van het lachen. Ze kunnen ook ingewikkeld zijn. Dan moet ik echt puzzelen. Maar daar houd ik van en ik vind altijd de antwoorden. 

 

Mijn intuïtie heet zich inmiddels ontwikkeld tot de beste navigator. Ik kan soms nog wel eens letterlijk mijn hoofd stoten of een verkeerde afslag nemen. Maar ik heb al snel door dat ik dan moet corrigeren en accepteren. En verder vaar ik heerlijk op mijn intuïtie.

 

Lief Universum. Je hebt me alles aangereikt om mijn leven ten volste te leven. Zowel in het licht als in het donker. Hoe mooi dat ik in dit sterrenstelsel, op deze aarde en in dit Watermantijdperk mijn missie mag volbrengen. Terwijl je me op egoniveau laat helen, weet ik dat ik al heel ben. Ik heb geleerd om altijd uit liefde te leven. Om mezelf en anderen te vergeven. En om compassie te hebben voor mezelf en voor mijn medemens. De sleutel is liefde en zelfliefde. Ik ben gelukkig met mezelf en met mijn leven. 


Lief, lief Universum. Het is zover. Al voor mijn geboorte heb ik voor dit ultieme zielscontract getekend. Je hebt me op deze reis gezet. Ik heb al zoveel werk gedaan. Je weet dat ik op een punt ben beland dat ik er nu klaar voor ben om verder in die eenheid te groeien. Het is tijd dat ik ook alle plannen die door mijn hoofd gaan, ga uitwerken. Je weet wel; die film en die boeken. Het is tijd dat het script een happy end krijgt. Dan kan de film in productie. En dan kan de hele wereld gaan zie wat ik bedoel. Wat jij bedoelt. Echt waar, lief Universum. Het is tijd. Geef me alsjeblieft waar ik nu klaar voor ben.  


Lieve groet!

Reacties

Populaire posts