Sollicitatiebrief

Geachte mijnheer CEO,
Graag vervul ik bovengenoemde functie in uw bedrijf. Mijn ervaring met Initial Public Offering is high potential voor het kantelen van uw organisatie. Ik ben bedreven met hot-spot drill down analyse. In eerdere projecten heb ik knelpunten volledig uitgediept. Dat is van grote impact geweest op mijn bovengenoemde ervaring met beursgang. Mijn carrière-anker en prestatie indicator zijn inherent aan het deliverable van deze functie en uw business operandi; uw business doelstellingen zijn mijn commitment en mijn core business is in scope met uw core business. Sinds mijn vorige werkgever besloot de toko te verkopen, heb ik groot aandeel in de earn out gerealiseerd; de jaarcijfers bewezen een hoge omzet op het moment van de verkoop (E.T.A.) van de business. Op alle core competences heb ik binnen de gestelde timerates boven break even gedraaid en de client retention vergroot, terwijl mijn burnrate laag is gebleven. Ik heb zelfs het Horndal effect bereikt. Mijn full-time equivalent is herleidbaar in mijn breedbeeld hands-onmentaliteit. Ik kan action points snel aftikken, waardoor bottlenecks geen kans bij mij krijgen. Ik houd er niet van om projecten te parkeren. Mijn plan de campagne is gericht op produktdifferentiatie en polyopsonie van positionele goederen. Ik ben voorstander van de Powermeeting, evenzo kan ik goed met niveau-collegae circelen. Het driehoeksoverleg beschouw ik als een Kritische Succesfactor. Ik ben creatief van geest, heb een grote output tijdens braindumpsessies en denk out-of-the-box. Tegelijkertijd kan ik in een taskforce goed delegeren. Mijn motto is 'Niet DIPpen, maar DIMmen!' en mijn statement is 'Romeo Delta'. Een ander key-issue van mij is dat ik in Jip en Janneketaal met low potentials kan communiceren. Ik houd van team building en ik benut peppen tijdens management by walking around. Daarmee voorkom ik een jan boere fluitjes methode van werken door mijn medewerkers. Ik beschouw deze monitor als een Key Performance Indicator voor de kwaliteitsslag op de werkvloer. Mijn headcount betreft een span of control van vijftig medewerkers. Mijn privéleven bevindt zich in de scope van en in servicability met mijn zakelijke leven. Ik ben veelal op de rotaryclub en ik sla wekelijks een balletje. Momenteel ben ik volledig inzetbaar om in Uw organisatie meters te maken. Aan de hand van Mind Mapping en een Quick Reference Card wil ik graag mijn gedachten over throughput nader in beeld brengen. Ik hoop dat u mij naar aanleiding van bovenstaande toelichting in place in uw organisatie beschouwt. Ik kijk uit naar uw feedback. In een bilateraaltje bespreek ik graag de follow-up van de work package. Mogelijk kunnen we offline ergens een vorkje gaan prikken? Wellicht is de optie van uurtje factuurtje een yesable proposal. Ik hoop zo spoedig mogelijk een go van u te krijgen. U kunt mij een belletje geven.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Mierlo.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Haunted Halloween

Mijn Nice #1

Meisjesdromen