Liefde is...

Landinwaarts vanaf Nice vind je idyllische weggetjes de heuvels in. Vanochtend ging mijn vriend in die heuvels wielrennen en ik besloot een grote wandeling te maken. Ik wandelde mijn favoriete route, tien kilometer de heuvels in en tien kilometer door de stad terug. Tijdens de eerste tien kilometer, bleef ik stilstaan bij een enorme bramenstruik die vol zat met zoete, rijpe bramen. Ik vulde een plastic tasje. Zonder dat ik het wist was mijn vriend dezelfde weg met zijn racefiets naar beneden gefietst. Hij was om de hoek gestopt en had evenzo een plastic tasje met bramen gevuld. We kwamen we elkaar ín de bocht tegen. We waren verbijsterd en moesten lachen. Liefde is samen verboden vruchten plukken!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Haunted Halloween

Mijn Nice #1

Meisjesdromen